Personligt

Hej då julen!

I helgen som var rensade vi bort årets julpynt.Nu känns det väldigt luftig och frächt här hemma men jag saknar verkligen att gå och tända alla adventsljusstakar, slingor och annat som lycer upp i vintermörkret.
 
Samtidigt ser jag fram emot att inreda för våren som komma skall...
 
 
 
Adventskyrkan har jag haft sedan jag var liten, den är lika fin varje år! Tomtarna som står på pinne är en bekant som tillverkar. Finns i olika storlekar och färger, mina är alla i vitt, svart och mörkgrått då det passar sig bäst här hemma.
 
 
 
Lite stjärnor, änglar och mina favoritgrisar fick packas ner i stora "jullådan" igen för att gå i ide tills nästa jul. Som sagt, saknar redan allt glitter och fint som lyser upp i mörkret. Idag är termometern nere på -17 grader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0