Personligt

Sjukt skönt!!!




Kände mig lite trött och sliten efter kvällsmaten...

Funderade på att kanske ta mig för något. Blev att jag drog på mig träningskläderna och gav mig ut på en löparrunda i stan.

Vilken känsla. Så otroligt härligt var det. termometern visade +1 grad, kolsvart på himlen och massor med fin julbelysning i stan. Med grymt bra musik i öronen så var lyckan total då jag fullkomligt flög fram längs Linköpings gator.

Länge sedan sist jag tog en löparrunda nu. Men takterna sitter där. Har väl mamma att tacka för min grundkondition. löpning är lite av min grej;)

Nu blir det fler rundor, garanterat.





En gladare och piggare Rebecka efter löprundan. Rosiga kinder är fint!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra gjort gumman!Man är ju så nöjd med sig själv efter att ha genomfört rundan. Man får verkligen en skön känsla efter en löptur, det är väl endofinerna som släpps lösa i kroppen. Kram!

2009-11-23 @ 22:00:38
Postat av: Zandra

Åå bra gjort! Härligt att du tog dej ut, nåt jag borde pröva på snart hahahaha men de är ju lite läskigt när de e så mörkt :-)

2009-11-24 @ 07:13:32
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0