Personligt

Äntligen söndagsfilm och soffmys!




Min stora tékopp från In Indiska används flitigt här hemma. Den rymmer nästan en hel liter té!

Nu äntligen får jag sätta mig ner för första gången idag. Har varit uppe sedan fem och jobbat till ett, sedan hem där jag tänkte njuta av den strålande sol som det bjudits på idag. Men det blev inget med det. Carl var i storstädartagen så det blev att jag hängde på....

rensning av garderober, vinden, oljat in utemöblerna, skrubbat balkongen ÖVERALLT, oljat trallen och en massa annat har hunnits med.

Nu pustar vi ut framför Wallander och njuter av smarriga saker såsom kryddig salami, gurkstavar med dipp och mina favoriter tunnbrödsrullar med crabfish,färsk basilika och creme cheese.

Go kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktiga ni är! Då är det bara putsning av fönsterna kvar av vårstädningen. Kram! Mamma

2010-04-11 @ 21:33:37
Postat av: Jenny, Matlust

mmm, vad gott med tunnbrödsrullar!

2010-04-18 @ 17:11:38
URL: http://matlust.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0