Personligt

Ta dig i kragen kvinna!

I måndags tog jag mig en ordentlig funderare vad gäller träning och kom på en viktig sak.

Jag mår TOPPEN när jag tränar!


Varför gör jag det inte oftare då?!

Lathet? kanske det...

dumhet? absolut...

tidsbrist? nja kanske inte kan skylla på det...


Så vad är egentligen problemet kan man undra. Är nog som så många andra ingen jätte diciplinerad dam men försöker ändå.

men nu har jag bestämt mig för att ta mig i kragen. På riktigt.

Nu blir det träning för hela slanten de närmsta veckorna. För det behövs i det mörka, kalla sverige som är nu.

man mår ju så mycket bättre.

Hur svårt kan det va?!

det är den stora frågan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0