Personligt

Reseplanering

         

Hej på er fina!

Idag slutade jag efter tre så begav mig ut på en lång träningsrunda när jag kom hem. Blev löpning och en prommis på det i det fina vintervädret. Så härligt att få lite dagsljus på sig såhär mitt i veckan.

Nu har även magen fått sig något gott iform av en smarrig jordgubbssmoothie och baconinlindade dadlar (som blev över från måndagens tapas middag). Skall slänga på mig min varma super härliga dunjacka från Peak och bege mig ut i kylan igen snart. För ikväll blir det reseplanering hos några kompisar. Vi är 8 st vänner som har tänkt att åka en vecka till Grekland i slutet på sommaren och om alla skall vara med och bestämma gäller det att vara ute i tid;)

Ha en härlig onsdag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0