Personligt

Träning ger Lycka <3



Fredag, löprunda med fantastisk energi, en långdusch med Smillis som sällskap (!) och nu är snart storasyster på ingång för att stanna här ända till på måndag. Härlig dag med andra ord!

Bra dag på jobbet med mycket energi och glädje med mina arbetskamrater. Efter det tog jag mig ut för en löprunda, var lite seg till en början då det blev en långrunda igår på nästan 1,5 mil så planen var att "bara" köra 5km idag. Men så tog min fantastiska kropp över och puttade undan alla tankar på "fredagströtthet" och träningsvärk. Med bra musik i ögonen och en fantastisk miljö omkring sig kändes det som om jag hade kunnat springa hur långt som helst idag. Blev en tur över Västerbron till Kungsholmen, längs Norr mälarstrand, genom Gamla stan över till Söder mälarstrand, runt Reimersholme och avslutade längs Liljeholmskajen. Tänkte flera gånger på att det kändes som om jag sprang inne i ett fint vykort. När man bor i Stockholm finns det inga ursäkter för att inte träna, det är så vackert att springa runt här.

En liten nätt runda blev det till slut på 1,3 mil :)
Lite imponerad av mig själv idag, jag är starkare än vad jag tror.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tror att du menar att rundan blev 1,3 MIL annars hade den varit lite kort. Se mitt tidigare inlägg min flicka!

2011-03-04 @ 22:58:12
Postat av: Mamma

Förresten, vilken härlig bild på dig! Mamma

2011-03-04 @ 22:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0