Personligt

Team "Flina"

vårruset
Stående jag, Fredrika, Mickaela och Sara
Sittande Linn och Sofia "PT-Fia"

Hemkommen efter ett härligt träningspass med dessa fina tjejer.
Vi skall springa Vårruset den 24 maj, i det som kallas "Bloggruset" , och tillsammans bildar vi lag "Flina".
Vi möttes upp i Vanadisparken för att under PT-Fias ledning köra ett intervallpass med backträning, stationsövningar, löpteknik och diverse "jag-tror-att jag-dör-snart" övningar. Jätte jätte roligt att träna tillsammans med andra tjejer som peppar och hjälper varandra till att utvecklas och bli bättre.

Ser redan nu fram emot nästa veckas pass. Tills dess gäller det att göra sin hemläxa som vi fick av Fia.
Grymma magövningar samt att utveckla sin löpteknik.

Wihooo nu kör vi mot en hälsosammare och starkare kropp!


Kommentarer
Postat av: fredrika

Härligt!!! Ja juste, tur att du skrev om hemläxan. Skulle glömma bort den annars!



Ses på tisdag. Ser verkligen fram emot passet.

UNDERBART.



2011-05-10 @ 15:01:28
URL: http://telgeflicka.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

härligt gäng ;) jag tror den med längst ben vinner haha

2011-05-10 @ 15:28:38
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0