Personligt

En tur i Årstaskogen innan jobbet



Denna veckan jobbar jag lite kvällar. Så jag börjar inte jobba förrän två på eftermiddagen. En väldig kontrast till mina annars så tidiga mornar och jag gillar det skarpt. Omväxling förnöjer och idag har jag både hunnit med morgonprommis innan frukost, lagat en massa mat, läst några kapitel i en bok och tänkte nu ge mig ut på en liten löptur i Årstaskogen. Sådana här dagar är så fantastiska, då man känner sig effektiv men inte alls stressad utan härligt avslappnad och kan ägna all sin energi på sig själv. Rebckatid när den är som bäst!


Kommentarer
Postat av: Anna i Helsingfors

Vad du är duktig med träningen, det är inspirerande!



Jag har själv varit sjuk från och till i en månad, men nu börjar jag friskna till och bara längtar att få komma ut och promenera/löpa och andas in frisk luft - tror bestämt jag ska komma mig ut ren i kväll.

2011-11-08 @ 13:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0