Personligt

Söndagsgodis



Idag har vi haft en riktig fixa dag här hemma, Carl & jag. Carl har skött tvätten och rensat i några skåp medans jag spenderat halva dagen i köket med att göra diverse middagar, slängt ihop en omgång musli och som avslutning fick det bli hemmagjorda bountybollar. De är verkligen super enkla att göra och smakar himmelskt.

Tycker att det är så himla skönt om man kan fixa lite utav veckans mat redan på söndagen och på så vis få tid över till annat. Idag blev det chili con carne, lasagne och en riktigt god ceasarsallad. 

 Så nu känner jag mig faktiskt lite slut som artist och menar att jag gjort mig förtjänt av att slå mig ner i soffan med lite té och några små "bollar". Trevlig söndag på er!


Kommentarer
Postat av: Anna i Helsingfors

Oj, de ser goda ut, Bounty är ju bara så gott! Du har inte lust att lägga ut receptet?

2012-01-10 @ 07:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0